سبد خرید شما خالی است!

قیمت و راهنمای خرید کلمپ آمپر متر هیوکی

 
قیمت و راهنمای خرید کلمپ آمپر متر هیوکی
کلمپ آمپر متر هیوکی

کمپانی هیوکی در ژوئن 1935 شروع به تولید تجهیزات اندازه گیری کرد. این کمپانی فعالیت خود را با نام تجاری HIOKI آغاز کرد. این شرکت تاکنون بیش از 873 نفر را در شرکت های مختلف خود به کار گرفته و در زمینه های مختلف توسعه، تولید و خدمات پس از فروش تجهیزات اندازه گیری فعالیت می کند. دفتر مرکزی هیوکی در شهر اوئدا، استان ناگانو واقع شده است. کازویوشی هوسویا مالک و مدیر شرکت هیوکی ژاپن است که فعالیت خود را از ابتدا به عنوان سرمایه گذاری شخصی و خصوصی آغاز کرد.


کلمپ آمپر متر هیوکی

کلمپ آمپر متر شرکت HIOKI ژاپن یکی از معروف ترین و دقیق ترین آمپرمترها نسبت به سایر رقبای خود می باشد. این محصولات تولیدی برای مهندسان مناسب است. انواع کلمپ آمپرمتر هیوکی دارای ظاهری کوچک و مقاوم در برابر ضربه هستند که می تواند جریان AC را تا 1000 آمپر اندازه گیری کنند. همچنین کلمپ آمپر متر هیوکی می تواند به صورت اختیاری جریان را تا 4199 آمپر با استفاده از یک کابل انعطاف پذیر اندازه گیری کند.


قیمت و خرید کلمپ آمپر متر هیوکی

دستگاه  کلمپ آمپر متر هیوکی یک انبر است که معمولا دارای یک یا دو فک متحرک است، اکثر کلمپ مترهای معمولی دارای شاسی هستند که با فشار دادن این شاسی دهانه گیره باز می شود و سیم حامل جریان بین دو گیره قرار می گیرد.

پس از قرار گرفتن سیم حامل جریان در گیره و بسته شدن کامل فک های گیره، می توانید جریان عبوری از سیم حامل جریان را مشاهده کنید. 

با جستجو در کلیدواژه های زیر می توانید این دستگاه را نیز در بازار بیابید مانند: آمپرمتر کلمپ، آمپرمتر کلمپ، آمپرمتر AC/DC و غیره. جهت سفارش آنلاین و خرید کلمپ آمپر متر هیوکی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی تکترونیکس مراجعه نمایید.

تکترونیکس عرضه کننده و نماینده رسمی برندهای مارمونیکس، کیوریتسو، هیوکی، مستک، لوترون و سایر برندها در ایران است. برای خرید کلمپ آمپر متر hioki و بررسی کاتالوگ آن با کارشناسان فنی ما در شرکت بازرگانی  تکترونیکس تماس بگیرید.

 

کلمپ آمپر متر هیوکی

مشخصات فنی دستگاه کلمپ آمپر متر هیوکی

  • دارای محدوده جریان متناوب: 0.1 تا 1000 آمپر و دارای 3 محدوده
  • محدوده ولتاژ متناوب در کلمپ آمپر متر هیوکی : 4.199 ولت تا 600 ولت، 4 محدوده
  • محدوده ولتاژ مستقیم کلمپ آمپر متر: 419.9 میلی ولت تا 600 ولت، 5 محدوده
  • مقدار مقاومت: 419.9 اهم تا 41.99 مگا اهم، 6 محدوده
  • قابلیت نصب کابل فلکسی در کلمپ آمپر متر hioki

کاربرد کلمپ آمپر متر هیوکی

خرابی وسایل برقی و نیاز به تعمیر آنها یک امر اجتناب ناپذیر است. نوسانات برق و قطعات برقی بی کیفیت باعث سوختن لوازم الکترونیکی خانگی و کارگاه ها می شود. در همه جاهایی که با جریان یا برق زیاد سر و کار داریم با خرابی وسایل برقی و نیاز به تعمیر آنها مواجه هستیم. چگونه از سوختن وسایل برقی جلوگیری کنیم؟ در این مواقع با کلمپ آمپر متر هیوکی یا کلمپ متر دیجیتالی می توان علت نوسان برق را بررسی کرد و دستگاه های الکترونیکی را تست کرد و در نتیجه از سوختن وسایل برقی جلوگیری کرد.

 یکی از ابزارهای محافظت از وسایل الکترونیکی خانگی در برابر سوختن استفاده از محافظ برق است. دانشجویان مهندسی برق برای اندازه گیری جریان الکتریکی مدارهای کوچک خود و صنعتگران و برق کاران حرفه ای در نیروگاه ها، تابلوهای برق، تجهیزات الکترومکانیکی و سایر بخش های صنعتی به همه نیاز دارند. شما می توانید با مشاهده فروشگاه تکترونیکس انواع کلمپ آمپر متر hioki را بسته به نیاز و هزینه مورد نظر در محدوده قیمتی  مناسب خریداری کنید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.